.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تک بیت عزیزی درباره رهبرانقلاب

مقام معظم رهبری،  از احمد عزیزی شاعر انقلاب و اهل بیت (ع) در بیمارستان امام رضای کرمانشاه عیادت کردند.

زینب عزیزی، خواهر این شاعر در گفتگو با مهر با بیان اینکه عیادت معظم له از این شاعر انقلابی استان کرمانشاه حوالی ظهر امروز صورت گرفت، گفت: این دیدار آنقدر برایمان مملو از زیبایی، لذت و حلاوت بود که من از شوق دیدن مقام معظم رهبری، متوجه زمان دقیق آن نشدم، ولی فکر می‌کنم حوالی ساعت 12 بود و حدود 10 دقیقه به طول انجامید.

وی با بیان اینکه احمد عزیزی از تصمیم مقام معظم رهبری برای عیادت از خود در بیماستان امام رضا (ع) اطلاع نداشته و پیش از ورود ایشان به بخش مراقبت‌های ویژه، در خواب بوده است، افزود: من احمد را بیدار کردم و او بلافاصله پس از رویت سیمای مقام معظم رهبری، ابتدا گریه کرد، بعد خندید و بعد ذوق‌زده شد.

خواهر احمد عزیزی ادامه داد: من شعر احمد را که «نمی‌گویم که در عالم ولی نیست/ ولی بالاتر از سیدعلی نیست» برای مقام معظم رهبری خواندم و ایشان هم دست مبارکشان را بر سر احمد کشیدند و به او گفتند: «در این لحظات بیشتر با خدای خودت خلوت کن».

زینب عزیزی که با احساس شعف زایدالوصفی سخن می‌گفت، در پایان با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه یادآور شد: شهر ما پر از عطر ولایت است و من امروز لذت در کنار رهبر بودن را با تمام وجودم حس کردم.

احمد عزیزی بیش از سه سال است که به دلیل عارضه ریوی در وضعیت خاص پزشکی به سر می‌برد و هم‌اکنون در بخش ICU بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان کرمانشاه بستری است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.